DjMiXer
Don Mixer! ! !
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarland
|
Wysłany: Nie 18:43, 20 Sty 2008 Temat postu: Muzyczka w grze |
|
|
W tym temacie opisze w jaki sposob mozna puszczac muzyke w grze,a nie przykładowo z winampa;]
Po 1.
Jesli nie mamy u siebie na komputerze plikow wave (8000Hz, 16bit, mono) to musimy przerobic pliki z muzyka na taki wlasnie format,bo bez tego ani rusz:].Sądze ze najprostrzym i najelpszym programem jest cool edit:
link do pliku: [link widoczny dla zalogowanych]
Po 2.
Po sciagnieciu programu trzeba go zainstalowac. Po zainstalowaniu,otwieramy program i wciskamy kombinacje "ctrl+o" i wybieramy swoj plik mp3.
Po 3.
Gdy plik jest załadowany,czas zmienij parametry,wciskamy F11 i ustawiamy parametry na takie.
- Sample Rate - 8000Hz
- Channels - Mono
- Resolution - 16bit
Po wszystkim klikamy ok.
Po 4.
Program teraz bedzie konwerterował nasz plik mp3 i trzeba chwilke poczekac.Po tym jak konwerterowanie pliku zakonczy sie klikamy "alt+f" i wybieramy "save as".Przy tym zapisie trzeba pamietac ze nasz plik miał odpowiedni format,dlatego na dole pod nazwa wybieramy typ rozszerzenia pliku Windows PCM (*.wav).
Po 5.
Nasza "wspołpraca" z programem dobiegła konca,teraz trzeba dokonac zmian w naszym configu z gry.
Cytat: | alias +voicespam "voice_loopback 1; voice_inputfromfile 1; +voicerecord"
alias -voicespam "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0"
bind "?" "+voicespam" |
to nalezy wprowadzic w cfg.(? - klawisz ktorym bedziesz mogł uruchomic swoj wav.)
Po 6.
Umiesc swoj plik .wav w katalogu valve\cstrike. Jego nazwa musi byc zmieniona na - voice_input.wav
To jest juz wszystko,teraz wystarczy wejsc do gry i sprawdzic czy wszystko cacy działa,jest jednak tak nie bedzie to znaczy ze cos jest źle.
Najcześciej to moze byc:
- zła nazwa pliku
- zle skonwertowany plik
- zle rozszerzenie pliku
- brak komendy w cfg
Post został pochwalony 0 razy
|
|